AmberEindhoven 20 uur MBO/WO/WO BACHELOR/HBO/WO MASTER

Amber is op zoek naar een customer service manager, die verantwoordelijk is voor:

  • Plannen van de autotoewijzing
  • Toewijzen van auto's aan gebruikers
  • Aansturen service operators
  • Beantwoorden helpdeskvragen per mail, app of telefoon.

Hierbij hoort onder andere de verantwoordelijkheid voor de helpdesk, aanmelden en trainen van gebruikers, verzamelen van gebruikersfeedback, en meedenken over customer satisfaction in het algemeen.

Werktijden

20 – 40 uur per week, waarvan minstens 6 uur tijdens kantooruren op locatie. Dagen zijn flexibel. 

Profiel

Zeer klantgericht, gemakkelijk in de omgang, creatief en meedenkend, en flexibel wat betreft takenpakket. Amber is een jonge, snelgroeiende onderneming. Je moet je thuisvoelen in deze dynamische omgeving en daarbinnen het belang van de klant bewaken.

Rijbewijs B is vereist. 

Context

Amber heeft begin 2017 haar mobiliteitsdienst gestart in Eindhoven en is inmiddels uitgebreid naar Amsterdam, Den Bosch, Tilburg, Rotterdam en Utrecht. De huidige vloot van 45 BMW i3’s wordt flexibel ingezet om altijd te kunnen voldoen aan de mobiliteitsbehoefte op deze hubs. Ongeveer 900 gebruikers maken nu gebruik van de dienst. Maar, hier blijft het natuurlijk niet bij: het doel is om begin 2019 liefst 6000 gebruikers te voorzien van mobiliteit. Om over de verdere toekomst nog maar niet te spreken…

Om deze ambities waar te maken zoekt Amber versterking van het team!

Direct solliciteren

Doorlopend