BrightPensioen, challenger in de financiële industrie, groeit hard. Daarom zoeken we enthousiaste en energieke collega’s als eerste aanspreekpunt voor onze leden. Mede dankzij jou krijgen zij een perfecte klantbeleving.
Samen met je collega's probeer je continu de verwachtingen van onze leden te overtreffen.
Jouw rol:
Je hebt een belangrijke rol in de eerste klantervaring van nieuwe leden van Bright. Je draagt zorg voor een perfecte klantbeleving in het aanmeldproces, zowel administratief als telefonisch. Daarnaast beantwoord je alle vragen van nieuwe en potentiële leden. Hiervoor duik je de materie in en leer je van de ervaring van de collega’s om je heen.
Door de verschillende werkzaamheden worden meerdere talenten benut. Persoonlijkheid en een klantgerichte houding vinden wij belangrijker dan jouw studieachtergrond (HBO/WO). Wij verwachten oprechte betrokkenheid bij BrightPensioen en haar leden. En dat je steeds op zoek gaat naar mogelijkheden om onze dienstverlening te verbeteren.
Taken:
- Nieuwe leden verwelkomen;
- Know your client procedure uitvoeren;
- Vragen beantwoorden van bestaande en potentiële leden. Zowel telefonisch als per e-mail en chat;
- Zorgen dat (potentiële) leden in onze CRM en administratie systeem terecht komen;
- Meewerken aan verbetering van onze dienstverlening
- Signaleren van en meewerken aan product- en procesverbetering vanuit klantperspectief
- Schrijven van documentatie (zoals veelgestelde vragen) voor onze website;
- Potentiële leden benaderen en enthousiasmeren;
Wij zoeken een collega die:
- de verwachting van onze deelnemers graag overtreft;
- in een dynamische omgeving van een start-up het best tot zijn of haar recht komt;
- onderdeel wil worden van het Brightteam om samen verder te groeien;
- nieuwsgierig en leergierig is;
- interesse heeft in financiële dienstverlening;
- gedreven is om bij te dragen aan de missie van Bright: namelijk de meest geliefde financial ter wereld te worden;
- beschikbaar is voor minimaal 32 uur per week;
En jij bent op zoek naar:
- toffe collega’s;
- alles wat komt kijken bij een start-up;
- een gevarieerde functie in het team van Bright;
- een werkgever met missie (anders dan alleen winst maken);
- informele sfeer;
- gratis lunch en fairchain koffie;
- ongelimiteerd kansen om te leren;
- uitdagingen;
Wil jij met ons de toekomst van financiële dienstverlening veranderen? Ben je hoogopgeleid, werk je secuur, maar ben je ook ondernemend? Solliciteer dan direct!
Doorlopend