HomebellBerlijn MBO/HBO/WO BACHELOR/WO MASTER/WO/OVERIG

Vacature customer happiness specialist

Als Customer happiness specialist ben je verantwoordelijk voor de goede afwikkeling van alle klantverzoeken. Je bent het tweede aanspreekpunt voor onze klanten waarbij je activiteiten zorg dragen dat mogelijke problemen correct opgelost worden. Dit doe je door:

  • Verwerking van vragen van klanten die dreigen te escaleren of waarbij onderzoek noodzakelijk is voor er een oplossing aangedragen kan worden
  • Het begeleiden van de opdrachten van start tot facturering
  • Verificatie van de facturen voor juistheid en, indien nodig, de juiste aanpassingen doorvoert
  • Aan de hand van partner feedback de offerte aanpassen en dit tijdig met de klant communiceert

Vereisten

Als Customer happiness specialist ben jij van nature een sterke teamspeler die met zijn onderhandelingsskills snel tot een goed werkende oplossing kan komen. Waarbij je altijd zoekt naar een win-win voor alle partijen. Daarnaast verwachten wij:
 

  • Een commerciële instelling 
  • Directe ervaring met klantcontact waarbij onderhandelingen een onderdeel waren van de werkzaamheden. 
  • Een sterke analytische vermogen gekoppeld met goede IT skills, ervaring met Salesforce, Zendesk of andere CRM systemen is een sterke pre
  • Beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift en redelijk Engels spreekt

Wat we aanbieden

Naast de kans om jezelf professioneel te ontwikkelen, neem je deel aan een internationaal gemotiveerd team van top performers! Daarnaast krijg je de kans te helpen een bedrijf te creëren dat innovatie in een vastgeroeste markt brengt:
 

  • Gratis ontbijt en diner, een snackbox en natuurlijk een Nespresso koffiezetapparaat;
  • Trainingen en collega’s die je helpen het beste uit jezelf te halen;
  • Een omgeving met ongekende ontwikkelingsmogelijkheden.
Direct solliciteren

Doorlopend